pondělí 30. ledna 2017

Winter outfit

Zdravím,

znáte to, když je vám zima téměř ve všem? Já tedy ano, jsem děsný zmrzlík a navíc mi připadá, že mi zmoknou nohy snad i v holinkách. Ovšem když napadne krásný bílý sníh a venku je příjemné sluníčko a mráz tak neodolám vyrazit ven, protože i když zimu ráda nemám, má určitě své kouzlo a někdy je prostě i příjemná. :)



Dlouho jsem nic nepsala a tak bych se s vámi chtěla podělit o pár novinek a nedávno nafocený outfit. Poslední dobou a zejména po novém roce se věci začali obracet k lepšímu a krásnějšímu. První fází bylo shledání s mým pravým tátou po celých dlouhých 16-cti letech. Bylo neuvěřitelné, že jsme se našli a popravdě po těch letech je to jen čistá radost ze znovunalezení tak důležitého člověka, o kterém jsem snila prakticky celý život. Konečně se mi také daří zvládat kolotoč škola, práce, dítě, domácnost :D a začínám si to užívat. Sice je to divné, ale začala jsem se cítit konečně určitým stylem šťastná, spokojená a klidná a konečně jsem to uviděla i na malém. Být mámou prostě není hračka, kor když máte k tomu fůru práce a musíte poplatit nájem a všechno co to malé zvíře po vás žádá, ale jsem pyšná, že jsme to zvládli, že žijeme úžasný a skvělý život a vůbec se nemáme špatně a hlavně máme jeden druhého a užíváme si čas společně na dvěstě procent. A už je to tady, už píšu opět lehce zmateně jelikož mám hlavě milion věcí, které chci vychrlit. :D

Každopádně nejen, že ve chvíli, kdy jsem se začala takto cítit začali se věci obracet k lepšímu, ale ještě k tomu jsem zjistila kolik super lidí kolem sebe mám, jak velký je zájem o mě a malého a že opravdu existují i hodní a dobrosrdeční lidé, kteří pomohou když je potřeba a nechtějí nic nazpět. Jsem vděčná za to jaký člověk se ze mě stal, ať už je to způsobeno peklem, kterým jsem si prošla nebo výchovou mých rodičů. Vím jistě, že bych nikdy nepotkala tak skvělé lidi a neměla je blízko kolem sebe kdybych taková nebyla. Velké díky vám všem a věřím, že ti o kterých mluvím to ví. :)

A teď už dost o mě a konečně se dostanu k tomu, o čem tenhle blog vlastně je a to móda. Jelikož jsem zimu nikdy nemusela, nerada jsem nakupovala zimní věci, ovšem v posledním roce začínám dbát na pohodlí, teplo, sucho a taky se mi kupodivu krásné zimní věcičky začali bezmezně líbit. Kožíšky, rukavičky, šály, čepice a kozačky a botky všeho druhu mě ujistili, že zima opravdu není nuda jak jsem si vždycky myslela. A taky jsem se zamilovala do takzvaných "traktorů", zejména do maskáčových, které bych si na sobě nikdy neuměla představit. :D Ale koukněte a posuďte sami jak se vám outfit líbí. :)






6 komentářů:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...