pátek 26. prosince 2014

Konečně zpět

Zdravím vás,

po delší odmlce jsem zpět a jsem připravená psát dál. V poslední době se mi toho přihodilo až nějak moc a já to moc nezvládala, vlastně ještě stále nezvládám. Uvidíme co nám přinese Nový rok. ;) Vánoce už máme ,,naštěstí" za sebou. Jelikož jsem v tom zmatku nestihla ani zde na blogu popřát Veselé Vánoce, tak doufám, že k vám letos ,,Ježíšek" byl štědrý a vše co jste chtěli se splnilo. :) Já se musím pochlubit novým telefonem a tabletem a v neposlední řadě novou láskou, která mi trochu komplikuje celý konec roku.

No letos snad stihnu už jen jeden či dva články. Ještě nemám upravené fotky, ale brzy se můžete těšit na outfit a také na new in článek. Snad se mi vše povede skloubit a vytvořit něco kloudného.

Nakonec vám všem přeji klidné svátky a šťastný nový rok!! :) A budu ráda, když se pochlubíte co jste  stromečkem našli vy. :)

Na závěr trocha inspirace na silvestrovský outfit.



5 komentářů:

  1. uzasne saty! Brala by som kludne vsetky!
    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě se podívám. :)) Já bych taky brala všechny! :D

      Vymazat
  2. ach, tie šatičky!!! Dala by som si teda povedať :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) To já také! Co si budeme povídat, ženský jsou prostě na šaty. :D

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...