čtvrtek 4. prosince 2014

Gift ideas for BFF

Zdravím vás, opět po delší odmlce. Asi jako vždy se musím vymluvit na školu a práci, ale to je už samozřejmostí. :D Vůbec se mi nechce věřit jak rychle to utíká, sotva jsem nastoupila do druháku a už se píšou zápočty a za chvíli budou i zkoušky. :( Fuj. No tenhle týden si přijdu jako vrtule, která lítá sem tam a o víkendu opět do práce (musím šetřit :D). Denně si přeju ať už je ten chaos za mnou, nestíhám totiž ani spát takže občas kómatím ve škole, což se samozřejmě nelíbí profesorům. :)

Dneska večer jsem si našla trochu času na psaní, jelikož bych se měla učit, ale vůbec se mi do toho nechce. (Znáte to radši válení než učení :D) No mám taky nafocené i nějaké ty outfity, ale protože nemám čas se nějak moc rozepisovat a taky se mi hrozně chce spát, tak to někdy jindy a dneska pro vás mám jen další GIFT IDEAS inspiraci. V tomto setu jsem sestavila vhodné a nápadité dárečky pro nejlepší kamarádku a snad se i vám moje tipy budou hodit. :) Mě a moji nejlepší kamarádku bohužel dělí pár tisíc kilometrů, takže na ni myslím skoro pořád a taky mám sklon kupovat takové ty připomínkové předměty, aby na mě v tom Dánsku nezapomněla. No ale brzo se mi vrátí a užijem si Vánoce spolu, už se táák těším! Užijte si víkend a doufám, že ho budete mít méně zmatečný než bude ten můj.

Gift ideas for BFF


4 komentáře:

  1. Skvělé tipy:) Já sama kámošce kupuju kosmetiku - přesněji paletku očních stínů TheBalm :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :)) Já taky většinou sklouznu ke kosmetice, ale letos jsem nakoupila i nějaké ty BFF věcičky :D :))

      Vymazat
  2. ten polštářek je skvělý ^_^
    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...