úterý 25. listopadu 2014

Look of the day - Simple casual

Zdravím krásky,

konečně mám trochu času na psaní, protože mám "volnější týden", tedy ne úplně volnější jelikož se mám učit a dodělávat semestrálku, ale radši spíš trávím čas psaním, tlacháním s kamarády a válením v posteli. :D Už mám tý školy plný zuby a nebaví mě na každé hodině poslouchat, že zápočet se bude psát za týden, za čtrnáct dní, před Vánoci a bla bla. Všichni nám to chtějí tak krásně ulehčit a dát nám testy dřív než ve zkouškovém týdnu, že toho nakonec máme víc před těmi Vánoci. Hrůůza hrůůza hrůůza, propadám vnitřní panice a proklínám toho, kdo řekl, že je druhák lehčí (nechápu kde to vzal! :D). No každopádně čím víc se to blíží tím víc jsem na nervy, ale pořád mě to nepřinutí se do toho učení opřít, prostě se mi do toho čím dá víc nechce. Co už, čeká mě zase pracovní víkend, takže učení se odkládá na dobu neurčitou. 


No pokud jste na tom podobně jako já, tak přeji hodně štěstí a silnou vůli. Nicméně jak jsem slíbila minulý týden jsem se snažila fotit nějaké ty looky, takže dnes mám pro vás další outfit, který jsem měla minulé úterý. Jednoduché, pohodlné a kreativní. Takové oufity volím v posledních dnech čím dál častěji a to se ve všedních dnech hodí. Tohle skvělé tričko s krajkou jsem pořídila v New Yorkeru a od té doby je mým nejoblíbenějším a nejpohodlnějším trikem, k džínům prostě sedí a je doplňkem samo o sobě. Samozřejmě moje nové růžové hodinky a vínové sáčko k tomu a módní dílo je na světě :D. 

Jaké outfity máte ve všedních dnech nejradši vy? 
// What I wore: // jacket / Lindex // top / New Yorker // bag / USA // earrings, watch / ebay // shoes F&F // bracelets / H&M //

4 komentáře:

  1. KOmbinace kabelky a saka je krásná. Hezky si to doladila..:) Outfit je zdařilý:) Jediné, co bych možná vyměnila, je kabelka...za něco matnějšího:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D :) no bohužel matnou černou kabelku ještě nemám :D musím pořídit :P

      Vymazat
  2. krásny outfit,tá kabelka je nádherná

    pozývam ťa na moju giveaway Giveaway Janie Hannagonova

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...