čtvrtek 13. listopadu 2014

Gift ideas for dad!

Zdravím všechny,

jsem tu s dalším pokračováním Gift ideas for..., tentokrát pro naše milované tatínky. Teď mám zase napilno ve škole a nemám kdo by mě vyfotil, protože máme většinou do pěti, kdy už je tma a všichni se rozutečeme domů. Ale zítra začíná konečně víkend a já mám konečně volno, takže budu fotit jak divá :D. A teď zpátky k tématu gift ideas for dad. :)

Nikdy nevím co tátovi koupit a připadá mi, že pokud mám vymyslet dárek jen tak v obchodě, tak stejně vždycky koupím nějakou volovinu co skončí v šuplíku. Tentokrát jsem si ale dala záležet a vymyslela něco co opravdu denně takový táta používá. Největší kámen úrazu je vždycky trefit se do vkusu, protože můj táta si jen tak něco na sebe nevezme :D, ale naštěstí nosí tmavší černou a šedou barvu, takže myslím, že na tom se nedá nic zkazit.

Už máte vybráno co tátovi koupíte vy?

Gift ideas for dad!


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...