čtvrtek 6. listopadu 2014

Gift ideas for sister/brother

Jako každý rok i letos jsou ke konci roku Vánoce (překvápko :D). A jako každý rok jsem v koncích s vymýšlením originálních dárků pod stromeček. Vánoce miluju a i když se někomu z vás může zdát tento článek předčasný, tak vás jistě překvapí, že už jsou za měsíc a půl zase tady. Už od malička mám Vánoce spojené s voňavým cukrovým, pohodou, jídlem a dárky, ale co jsem na vysoké přibyly také zkoušky a zápočty, což moc nepotěší. :D

Ale tím se teď nebudeme stresovat, protože ve škole toho stresu nasbírám každý den plné kýble. A přejdeme k něčemu příjemnějšímu, a to k dárkům! Pokud už máte vymyšlené všechny dary pro všechny členy, tak vás hluboce obdivuji. Já to snad každý rok nechávám na úplně poslední dny před Vánoci, což mi připomíná okamžik, kdy jsem minulý rok hodinu před zavíračkou nakoupila všechny dárky v jediném obchodním centru.

Letos jsem se ale rozhodla, že chci vybrat něco opravdu promyšleného, a tak jsem začala už teď vymýšlet co komu dám a kde to koupím. Trochu jsem také brousila po netu a našla pár tipů, takže jsem se rozhodla sestavit pár inspirací na vánoční dárky opět v několika článcích. Dnes mám pro vás tedy první tipy na dárky pro sestru, protože doma jednu mám, ale také pro bratra, pokud nějakého máte vy. :))

2 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...