neděle 23. listopadu 2014

Look of the day - Fur and leather

Zdravím,

znáte ty dny, kdy máte všeho dost a lítáte z jednoho místa na druhé? Tak takový byl celý můj poslední týden, všechno se na mě valilo jako lavina a já nevěděla kam dřív. Mezi školou a prací se mi ale naštěstí podařilo aspoň na chvíli vypnout, když jsem dopoledne trávila s mým nejlepším kamarádem Márou a filmem Sedm psychopatů, což mi opravdu dodalo energii přežít zbytek týdne. Od té doby, co moje nejlepší kamarádka (moc mi chybíš Kami <3) odjela studovat do Dánska je Mára vlastně teď můj jediný hodně dobrý kamarád, kdo by to řekl ještě před pár lety na střední :D. No, ještě že jsou přátelé na světě, jinak by měl člověk chuť se vším švihnout :).
Jo a pokud někdo víte, kde se dá koupit tahle shih tzu psí čepice, tak mi dejte prosím vědět! Sháním ji jako dárek k Vánocům :D


Ale zpátky k článku, mám pro vás outfit z konce týdne, fotky jsou focené bohužel jen telefonem a večer, takže světlo taky nic moc, ale aspoň něco. :D Klasicky to byl takový ten den, kdy jsem měla chuť se vyfiknout a ani nevím proč, takže jsem na sebe hodila nové šaty s koženými prvky, k tomu teploučkou chlupatou vestu a doplňky v růžových odstínech. Ty šaty jsou opravdu úžasně pohodlné a nepraktické zároveň, sedí perfektně a člověk v nich nemusí zatahovat břicho, ale problém nastal v momentu kdy jsem si chtěla sednout, protože se mi šíleně vyhrnovaly "nahoru" :D. No ale přežít to jde a rozhodně koupě nelituju, protože vzhledem jsou perfektní.



// What I wore: // dess / Reserved // shoes / F&F // bag, leather jacket, bracelets / H&M // fur vest, watch / ebay // earrings / I am //

2 komentáře:

  1. :D Tak ta první fotka mě dostala.. Mám sice taky chlupatou čepici, ale opravdu celou chlupatou. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je fakt vtipná, ale bombová :D Taky mám celou chlupatou, ale sháním tuhle pro kamaráda z legrace právě :D

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...