úterý 11. listopadu 2014

Gift ideas for mum!

Zdravím všechny, 

jak si užíváte druhý den z týdne? Doufám, že tak dobře, jako já. Včera jsem napsala první test z angličtiny, který se mi započítává do zápočtu, takže se mi ulevilo ať už to dopadlo jakkoli, hlavně že to mám za sebou a můžu zase lenošit. A i když jsem dneska ve škole mám skvělou náladu, protože zítra máme rektorský den a už se strašně těším na večer, protože určitě něco podnikneme, když můžeme zítra dlouho spát :D.

Nedávno jsem taky přišla na to, že je velmi praktické tahat si do školy svůj vlastní počítač (:D to brzo co?), skvěle tak zaplním čas mezi dalšími bloky a navíc napíšu nějaký ten článek sem na blog, takže paráda. Už v předchozím článku jsem psala, že se zaměřím na Vánoce a dárky, takže dneska mám pro vás další díl "Gift ideas" a tentokrát pro naše milované mamči. Já ještě stále přemýšlím co vlastně mamče z toho výběru koupím, takže pokud jste na tom stejně můžete se inspirovat a třeba vám padne něco konkrétního do oka.

Gift ideas for mum!

4 komentáře:

  1. Mamce k vánocům jsem koupila kabelku :) Je z ní naprosto nadšená (sama si ji vybrala)...tak aspoň jeden dárek mám k Vánocům vyřešený:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky o tom přemýšlím, ale mamka má kabelek skoro víc než já :D a už dlouho básní o parfému co se jí líbí, takže tenhle rok to asi vyhraje nějaký ten drahý parfém :))

      Vymazat
  2. I would like to own that red bag myself!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...