pondělí 3. listopadu 2014

Look of the day - New dress and green jacket


Zdravím všechny, 

dnes mám pro vás outfit z konce minulého týdne. V Budapešťském H&M jsem si pořídila krásné pouzdrovky z úžasného materiálu. Když jsem na ně sáhla, věděla jsem, že je musím mít! Drží takříkajíc vše na svém místě, prostě pevná kvalitní látka se semišovým vzorem! Navíc se skvěle hodí jak do školy, tak třeba i někam do společnosti a na zádech mají zajímavé vykrojení. No co dodat, jsem prostě shopaholik a i když jsem se předtím přítelovi zařekla, že nebudu nakupovat v krámech co mají i u nás, tak tyhle šaty jsem si nemohla nechat ujít. :)

Minulý týden jsem chytla snad poslední teplejší den, kdy sem nemrzla a mohla si něco takového obléknout, takže jsem toho hned využila a šaty doplnila jen zeleným kabátkem a šátkem (který mám schovaný v kabelce:)). Nyní už to vypadá na rukavice a v posledních dnech se klepu zimou, protože ještě stále nejsem smířená s tím, vytáhnout kabát. Taky jsem z toho počasí už pořádně nachcípaná a už jen čekám až mě to skolí. A zima ještě ani pořádně nezačala a já už se těším na jaro a léto, už aby to bylo! :)

Jak jste na tom vy se zimními přípravami? :)


What I wore: // dress, bag / H&M // jacket, shoes / F&F // earrings / I am //

3 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...