středa 17. února 2016

Winter HAUL

Zdravím,

mám tu pro vás článek o tom co jsem si během zimy pořídila nového. Zatím jsem neměla čas to všechno vyfotit a tak jsem vybrala velmi podobné a i stejné kousky z netu. Hodně jsem utrácela za bundy, protože těch mám opravdu málo, takže mi ve skříni přibila strakatá bundička s koženými rukávy z Mango (podobnou vidíte na obrázku) a pak tmavě hnědá kožená bunda také z Mango (přesně ten kousek jako na obrázku). Pak nesměl chybět modrý kabátek na jaro z Oodji (přesně jako na obrázku), které jsem mimochodem vzala tak trochu útokem, ale o tom v jiném článku. :)

Aby se mi krásně chodilo ať už s kočárkem nebo bez něj, tak jsem si pořídila krásné černé botky na vysokém klínku z H&M za neuvěřitelných 400 korun a také trika, jedno dresového střihu z CropTown a jedno jednoduché černé polotílko z House. No a nakonec z netu objednané hodinky, jedny podobné jako na obrázku zlaté a druhé přesně jako na obrázku od značky Daniel Wellington.

No pokusím se v příštích dnech i něco málo nafotit a udělat nějaký pěkný článek o outfitech mamin. :)

A co jste pořídili vy??
Mějte se krásně a užívejte zimních dnů. :) Budu ráda za vaše komentáře.

Winter HAUL

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...