sobota 27. února 2016

My Valentines Day


Zdravím,

ještě jsem od Valentýna nestihla přidat žádný článek a tak tu mám pro vás článek o tom jak jsem Valentýna strávila já. Konečně jsem si mohla oddechnout od plínek a pláče a malého šoupla k rodičům. V kostce, vyrazili jsme s přítelem do Prahy, kde jsme si dali výborný oběd a dezert v luxusní italské restauraci Kogo Restaurant, poseděli si a prošli se po Palladiu a na závěr si dali pár drobných dárků.



Byl to báječně odpočinkový den bez malého a úžasně jsme si to užili. Bylo neskutečně osvěžující být v restauraci, kde vám při příchodu vezmou kabát aby se vám neválel na židli a kde vás obsluha neustále hlídá aby vám nic nechybělo. A jelikož to jídlo bylo opravdu nadpozemské ani vás nemrzí ty "nekřesťanské" (:D) peníze. Já si dala samozřejmě mořské plody a brambory se špenátem a přítel si dal gnochi s krevetami. Musím se přiznat, že v takhle luxusní restauraci jsem byla poprvé a o to víc jsem si to užila. :)

Potom už jen na chvíli pokukovat po krámech, kde jsem si ale nic nevybrala zrovna a nakonec uklidňující jízda domů a vyzvednout malýho. A pak jsem ještě dostala pár malých dárečků, které na mě čekaly doma. Tričko Atmo, které jsem dlouho chtěla a lístky na jejich koncert a taky lístky na hokej tygrů. Takže já si Valentýna užila nejlíp a s tím mým NEJLEPŠÍM. :P 

A jaký byl ten Váš?? 


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...