pondělí 7. března 2016

MY FAVOURITE BLOGGERS

Zdravím,

mám tu pro vás další článek, tentokrát o svých oblíbených blogerkách. Jelikož takové články často vídám na různých blozích a momentálně nemám moc času fotit, tak i já něco takového sesmolím. :) Dříve jsem často koukala po zahraničních blozích a trávila hodiny jejich prohlížením. Bohužel už na to není vůbec čas a tak většinu z nich sleduju aspoň na instagramu. Zatím se zaměřím pouze na ty zahraniční a v nějakém dalším příspěvku pak určitě na ty české. :)

A které zahraniční blogy vlastně prohlížím nejraději? >>

1) PINK PEONIES

Tuhle blogerku mám opravdu ráda a sleduji ji asi nejdéle. Vždycky mi byla takovým malým vzorem a o to víc se mi líbilo, když si konečně s manželem založili rodinu. Bylo super, že nepřestala blogovat ani když čekala malou a při mém těhotenství mi tak opět bla módní ikonou a dávala mi inspiraci jak vypadat skvěle i s bříškem. Je krásná a v módě a stylu se opravdu vyzná, používá jak pastelové tak i výrazné barvy a tím co nosí a jak se prezentuje mě opravdu uchvátila.





2) IVORY LANE

Také výborná blogerka, stylová několikanásobná máma a shodou okolností sestra předchozí blogerky Rach Parcell. Obdivuju její styl a to jak se udržuje i při dětech fit. Na jejím blogu najdete spoustu módní inspirace, ale také vás inspiruje ve směru zdravého a aktivního životního stylu a mě vždycky tak nějak dodá chuť sportovat. :)



Tenhle blog mě uchvacuje neustále a zejména slečna, která jej píše. Je hodně o cestování, módě a životním stylu a figurují zde krásné barevné fotky a zajímavé outfity, které nejsou vždy v mém stylu, ale o to víc jsou zajímavé, protože jí nepochybně sluší a jsou originální a jiné než ostatní. Za řeč stojí i její instagram, kam také přispívá. Nemluvě o tom, že má doma překrásné kousky a ooobrovský šatník, který může každý obdivovat. :)


4) M LOVES M

Opět skvělý zahraniční blog plný módy a krásných fotek. Najdete tam hromadu inspirace a havně různých stylů. Tahle blogerka se nebojí téměř ničeho a její styl je úžasně různorodý.



Tak to by byli takové ty nejhlavnější blogy co sleduji a mám ráda. Snad jsem vás aspoň maličko inspirovala a třeba si je oblíbíte také. Samozřejmě sleduji a prohlížím daleko více blogů, jelikož dobrých a skvělých blogerek stále přibývá a kvalitních blogů najdete čm dál víc, ale o těch zmíňka třeba někdy jindy.

A jaké máte nejraději vy?? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...