neděle 15. června 2014

Insta life

Opět po nějaké té pauze mám chviličku na psaní. Dneska něco málo z mého instagramu, kam často přidávám fotky z mobilu a ať dělám cokoli snažím se fotit aspoň maličkosti. Moje insta příspěvky v podstatě popisují většinu věcí, které denně dělám. 

V poslední době se sice hodně učím na zkoušky, ale také pořád trénuju Pole dance, chodím občas do práce, kam musím stále vymýšlet nové účesy abych měla stažené vlasy (a nebolela mě hlava z culíku :D), chodím ven se svým pejskem, občas něco vyrobím a samozřejmě jím samé dobroty. Také mě postihla Brazil mánie a pořídila jsem v rámci toho míč z Tesca, který jsem darovala svému příteli (fotbalovému fanouškovi), který z něj byl nadšený. 

Na Instagramu se však dá dělat daleko víc věcí, můžete sledovat kamarády a lidi po celém světě a nacházet další a další inspiraci, které je na Instagramu plno.

Používáte také aplikaci Instagram v mobilu? / Are you also using Instagram?


A pokud budete chtít najít můj Insta profil, najdete ho pod "alenayatsenko".

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...