pondělí 23. června 2014

Look of the day - Leather skirt


Opět píšu po hodně dlouhé době, ale nyní se skvělou náladou, jellikož mám úspěšně všechny zkoušky za sebou a tím pádem i první bakalářský ročník. Zcela to ze mě spadlo a teď se můžu naplno věnovat tomu, co mě opravdu baví. A samozřejmě i psát častěji na blog, z čehož mám velkou radost. Dneska tu mám článek o mém včerejším outfitu na večerní oslavu. Byl jednoduchý, ale měla jsem strach z té kožené sukně, protože je to pro mě celkem nezvyk, ale nakonec jsem se v ní cítila dobře. K sukni jsem zvolila tričko z ebay, které mi konečně přišlo a překvapilo mě svojí kvalitou. A nakonec doplňky, pohodlné botky a bundičku, protože byla stále trochu zima.

What I wore: // skirt / H&M // shirt / ebay.com // shoes / F&F // bag / C&A // jacket / Lindex // watch / I am // jewellery / H&M //

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...