pátek 6. června 2014

New in June - Blue love

Ahojky všem, 

dlouho jsem nepsala kvůli škole a musím se pochlubit, že jsem udělala zatím všechny zápočty a zkoušky na první pokus. (Hurá :D) Teď už mi zbývá poslední zkouška a to ta nejtěžší, ale naštěstí až za týden. No slibuju, že se budu snažit víc psát a hlavně fotit, protože je krásně a já ještě nevyfotila žádnou fotku.

Dnes mám v článku pár novinek, které jsem nakoupila minulý týden jako odměnu za ten stres. Letos v létě bude rozhodně opět nejlepší volbou se obléct do pestrých in barev a jelikož já už myslím na moře a dovolenou zamilovala jsem si modrou a to ve všech odstínech. Tyrkysová, světle modrá, azurová, královská modř a další příjemné odstíny modré budou letos v létě určitě v kurzu. Modrá se dá zkombinovat se zlatou, se kterou vytvoří teplejší variantu nebo se stříbrnou a vytvoří tak chladný, ale cool vzhled.

Vše co vidíte na fotce jsem pořídila v H&M, kromě kalhot, které mám z F&F. Do těch kalhot jsem se zamilovala, jsou lehké ze stoprocentní bavlny a skvěle se hodí na léto jak materiálem, tak vzorem. Jinak jsem chytla maličký záchvat nakupování doplňků v H&M, jelikož jsem potřebovala už akutně nové brýle, tak jsem si koupila hned troje a náušnic a dalších blbostí samozřejmě není nikdy dost. :D Plavky z H&M byly takovou mou záchranou v nouzi jelikož se mi zcela "rozpustili" v pračce mé staré plavky a já měla jet druhý den do wellnessu, plavky jsem pořídila za 298 Kč, což je fakt skvělá cena a navíc jsem si je i oblíbila, nepoužívala jsem ramínka a oni se přesto ani nehly z hrudníku, což oceňuji.





Nakonec jsem ještě zašla do NewYorkeru a tam jsem pořídila tyhle dlouhé plážové šaty, které jsou dlouhé až po kotníky. Sice se můžou zdát jako úplně obyčejný "kus látky", ale na letní dovolenou budou perfektní. Na závěr bych chtěla dodat, že jsem to s těmi doplňky krapet přepískla a tak bych mohla za nedlouho uspořádat malou Giveaway a jedny z náušniček někomu darovat. :) Akorát musím popřemýšlet jak rozproudit komentáře, aby bylo vůbec z koho vybírat. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...