pátek 17. ledna 2014

Friday DIY

Dnes nic moc počasí, celý den šero a nepříjemné chladno. Zase zápočty a zkoušky, fuj. Dneska byl perný den a tak jsem si řekla, že by bylo příjemné odlehčit si den nějakou kreativní tvorbou.

Vybalila jsem krabici s letními botami a přemýšlela co by se dalo obnovit či přestylizovat. A našla jsem svoje staré "opravdu zářivě" fialové konversky, které nejspíš s tak hroznou barvou už neunosím. Našla jsem moc hezkou inspiraci a postup na youtube a dala se do práce. Používala jsem hobby akrylové barvy (bylo na nich dřevo, plast, textil,..tak snad :D) a botky mi vyšly o něco světlejší, ale to bude také možná tím, že sem se bála použít tmavší barvu, abych je zase moc neztmavila a nepřebíjelo se to s tou bílou špičkou.

Ale rozhodně světle modré konversky unosím víc než ty fialové (zřejmě jsem je kupovala se zatměním mozku :D). A omlouvám se za celkem špatné foto fotím mobilem jelikož mám rozbitý foťák, ale na jaře je snad vyfotím rovnou na sobě. No koukněte na výsledek.

Líbí se vám?



3 komentáře:

  1. Hey, (:
    your blog is also very nice. I
    Yes, I would like to follow each other on GFC. I did it and I added you to my blog list.
    Follow me back. (:

    PS: Kisses from Czech. xo

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...