neděle 30. března 2014

DIY circle skirt

Dlouho jsem nepřidávala žádné diy příspěvky a to hlavně proto, že jsem měla rozdělanou práci s touhle sukní. Šila jsem ji úplně od začátku, od nákresu po zapošití. Na gifu můžete vidět pár fotek ze začátku a průběhu šití a výsledný produkt. Celkem mi to trvalo jelikož jsem musela šít až po večerech, kdy jsem se dostala domů. Myslím, že se celkem povedla a já už se těším, až si ji obléknu na sebe. Brzo sem také přidám nějaký podrobnější diy návod, protože mám rozdělaný další projekt.

For a long time I havn't add any diy posts, because I had unfinished diy work with this skirt. I made it from the drawing to final product. In the gif you can see some photos from the beginning and during the sewing and the final product. I think my diy work was a successful and I look forward to dress it.


Výsledek:


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...