sobota 15. března 2014

Look of the day

Krásný jarní den, který byl skoro až letní si žádal také jarní odlehčený outfit. :D Jelikož bylo venku krásné teplo a sucho, tak jsem už vytáhla i odhalenější botky, které nosím spíše v létě, ale stále ještě pofukoval studený vítr, takže jsem přes lehký top hodila koženou bundu a na krk šátek sladěný s botami. 

To sluníčko mi tak krásně zvedlo náladu, že jsem měla chuť přidat nějakou letní barvu, a tak jsem opět sáhla po své jasně barevné kabelce, kterou jsem si poslední dobou opravdu oblíbila, jelikož je prostorná a zároveň perfektně drží tvar. A samozřejmostí jsou sluneční brýle, bez kterých se v takových dnech neobejdete. Škoda jen, že to je podle předpovědi poslední krásný den v týdnu. :(

Beautiful spring day, which was more summer also required a spring outfit. Outside was the beautiful warm and dry weather, so I took out summer shoes, but still blow a cold wind, so I threw over the top lightweight leather jacket and on the neck scarf matched with shoes. The sun so energized me and I was tempted to add some summer color, so I again chose my pink colored purse, which I really favored for its space and at the same time it keeps shape. And of course, sunglasses, without which you can not go out in these days. It is so pity that it is forecast to last nice day of the week. :(

Co říkáte na můj outfit? What do you think about my outfit?


What I wore: // jeans / House // shoes, sunglasses / Lindex // bag / Comtessa butik // top / C&A // leather jacket / H&M // scarf / Marks & Spencer //


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...