pátek 28. března 2014

Walk after work

Poslední dobou jsem měla málo času na sebe a skoro nic jsem nestíhala. Vysokoškolské studium a práce se opravdu jen těžko stíhá a navíc je to velmi vyčerpávající. Opravdu obdivuju studenty, kteří zvládají perfektně školu a práci a ještě jim zbude čas na něco jiného, já to tak bohužel neumím, takže po takovém vytíženém týdnu plného stresu prostě lehnu a nemůžu nic. :) Dnes jsem se vyjímečně cestou z práce krásně prošla a můj přítel mi pomohl nafotit i pár fotek.

Využila jsem novou košili, kterou uvidíte v příštím New in článku a jelikož jsem ráno neměla moc času na rozmyšlení, tak jsem na sebe hodila pohodlné legíny a k nim pohodlné botasky na klínku. Můj formální look jsem zakončila formálním smokingovým sáčkem, velkou kabelkou a vínovým náhrdelníkem, který se na fotkách bohužel schoval pod košilí. :)) Outfit působí formálně, ale trochu nudně, takže příště zvolím doplňky v trochu výraznějších barvách.

Last week I didn't have time to myself and I did not keep anything. Higher education and work is really difficult to combine and it's very exhausting. I really admire students who manage school and work perfectly and they still have time for anything else, so unfortunately I can not handle it, so after such a busy week full of stress I just lie down and doing nothing. :) Today I extraordinarily walked home from work and my boyfriend helped me shoot a few photos.
I used my new shirt you'll see in the next New in article and because I did not have much time for getting dressed, so I wore comfortable leggings and wedge sneakers. My formal look I finished with jacket and large bag and burgundy necklace, which was unfortunately hidden under shirt. :)) Outfit looks formally, but a little bit boring, so next time I will choose more coloured accessories.

Líbí se vám můj vzhled? Nosíte také rádi smokingová saka?

Do you like my look? Do you like to wear a tuxedo jacket?


What I wore: // shirt / Oodji // shoes / F&F // leggings // Lindex // bag / Chanel // jacket / Topshop // necklace / Promod

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...