pátek 7. března 2014

Look of the day - Pink touch


V předchozím článku jsem psala o svých nových úlovcích na začátku března a byla jsem tak nedočkavá, že hned druhý den jsem je musela provětrat. Kabelka je hodně výrazná, takže si ještě musím trochu pohrát s dalším kombinováním, je to můj první hodně výrazný doplněk a tak si s ním ještě nevím moc rady (zejména když mám ráno jen pár minut na to, něco vymyslet :D). 

Opakem jsou botky, které jsem si zamilovala okamžitě a ještě více po prvním dni, kdy se jejich pohodlnost opravdu projevila. Hodně lidí tento typ bot zrovna nemusí (tzv. "co je to zase za výmysl") a musím říct, že když jsem i já viděla jeden z prvních modelů, tak jsem také byla hodně skeptická, ale nyní, když jsem si je sama mohla ozkoušet, tak jsem naprosto nadšená. Ráda nosím tenisky a také jsem (snad jako každá žena menší výšky) šťastná, když můžu o něco málo "povyrůst" a tyhle boty mi to umožňují a navíc se hodí téměř ke všemu!



What I wore: // coat / Mango // shoes / F&F // leggins / Lindex // top / Terranova // 
scarf / Motivi // bag / butik // watch / ebay.com





Na závěr pro vás mám outfit mé malé sestry, která si už teď zakládá svůj vlastní blog. Postupně sleduji jak rozvíjí svůj šatník a zatím jí sluší snad úplně všechno. Ale také už pomalu začíná mít i smysl pro styl a kombinování, takže uvidíme jak si povede dále. Myslím, že tento outfit se jí povedl a doufám, že bude dál rozvíjet svůj osobitý styl.

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...