středa 16. dubna 2014

Look of the day - Floral shirt

Po dlouhé době se mi povedlo zase něco málo nafotit. Ale dnes jen v rychlosti jelikož mám spoustu práce s prezentací do školy :/. Je sice jaro, ale poněkud se ochladilo, takže dlouhý jarní kabátek je nutností, pod kterou schováte i trochu odlehčenější top. A tak jsem to udělala i já a pod trenčkot jsem si vzala černý tank top a na něj košili s krátkým rukávem a květinovým potiskem. Kalhoty jsou o něco více casual a botky jako dělané na jarní počasí. Na závěr doplňky v růžové barvě, kterou jsem si teď vážně oblíbila.

After a long time I managed to take a few photos. But today only in speed because I have a lot of work with presentations to school. Spring is here, but somewhat colder, so long spring coat is a necessary and under coat you can hide a little lighter top. So I did it and under a trench coat I wore a black tank top and shirt with short sleeves and a floral print. The pants are a little more casual and shoes as made ​​for the spring weather. At the end accessories in pink color, which I really like.

What I wore: // trench coat / Marks&Spencer // necklace / ebay.com // floral shirt / KappAhl // tank top / Lindex // pants / H&M // shoes / Office shoes // bag / Comtessa


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...