pátek 18. července 2014

Gray bag and pink scarf

Zdravím všechny.

Jak si užíváte léta? Já jsem zatím v režimu práce v týdnu, festivaly a oslavy po víkendech. Občas mi to dává víc než zabrat, ale je přece jen léto takže si to každý musí pořádně užit. Opět po nějaké té odmlce přidávám další outfit, tentokrát jednoduchý s jedním výrazným prvkem a to kašmírovou růžovou šálou. Šla jsem s kamarádkou na kafe a poté na skleničku vína, takže to chtělo něco ležérního. 

Samozřejmě jsem si musela vzít provětrat i svou novou kabelku, kterou jsem dostala k narozeninám (20-tiny v úterý). A jako kdybych měla nějakou předtuchu, jelikož jsem si minulý týden pořídila špičaté botky na klínku, které mají podobnou barvu jako kabelka, ale ne stejnou což perfektně ladí.

READ ON // ČTĚTE DÁL


// What I wore: // Bag / H&M // Scarf / Cashmere butik // Bracelets / H&M // Watch / Pregoo // Shoes / Gate // Top / Kappahl //

1 komentář:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...