úterý 20. května 2014

DIY BLUE NECKLACE

Mám pro vás další DIY návod na vlastní výrobu bižuterie. Tentokrát jsem vyráběla modro-stříbrný náhrdelník, který se výborně hodí na slavnostní příležitosti. Nápad jsem měla už dlouho, protože už jsem v minulosti podobný náhrdelník vyráběla, ale nenafotila jsem postup, tak jsem se rozhodla tentokrát vyrobit jinou barvu a nafotit postup.


Budeme potřebovat:
- bavlnky různých barev
- řetízky, korálky, drátky, bižuterní komponenty
- tavící pistole 1 náplně
- jehla a nit

Čtěte dál a koukněte na fotopostup.


Postup:
Bavlnky rozdělte do tří pruhů.

Upleťte copánek dlouhý asi jako tři čtvrtě obvodu krku.

Nalepte na copánek kamínky.

Nalepte kamínky na copánek, přidělejte zapínání a naaranžujte bižuterní komponenty podle nápadu.

Zpevněte copánek lepící pistolí ze spodní strany a nití přišijte komponenty k copánku.

Já si ještě upletla menší copánek a přišila na něj z obou stran řetízek a pak dále přišila díl k velkému copánku a na něj další řetízky.


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...