sobota 24. května 2014

DIY summer necklace


Dneska mám pro vás další DIY projekt, aneb jak na vlastní bižuterii. Tentokrát jsem pracovala s modelovací hmotou, se kterou jdou doslova zázraky. Původně jsem chtěla koupit Fimo hmotu, která je barevná a tvrditelná teplem, ale nesehnala jsem ji, a tak jsem koupila jinou modelovací hmot, která je samotvrdnoucí. Do 24 hodin ztvrdne a dá se barvit, lakovat, brousit atd. Takovou hmotu jsem plánovala koupit už dlouho, protože se s ní dají vyrábět nejrůznější zajímavosti. Tahle konkrétní váží 500g a stojí 75Kč a vystačí opravdu na dlouho. 

Co budete potřebovat:
- Modelovací tvrdnoucí hmotu 
- Prkénko
- Bižuterní komponenty (háčky, řetízky, zapínání, kroužky)
- Cukrářský nožík nebo pravítko (hmota jde krájet i pravítkem)
- Laky na nehty různých barev
- Kleště

Pokud se vám projekt líbí, koukněte dál na fotopostup.

If you like this project, READ ON! >>



Odkrojte od hmoty pruh a ten nakrájejte na malé kousky. Z každého kousku
udělejte kuličku a tu pak zploštěte prsty.

Zploštěnou kuličku okrajujte do šestiúhelníku, nebo i více-úhelníku.
Vytvořte tvar "drahého kamene".

Zasuňte do vytvořeného tvaru háček, aby po zaschnutí vznikl otvor
na pozdější vlepení háčku.

Všechny vytvořené "kameny" nechte 24 hodin uschnout.
Poté je nalakujte různými laky na nehty a nechte zaschnout. 
Po zaschnutí laku vytáhněte háček a namočte ho do lepidla.

Poté zasuňte háček zpět do kamene a nechte lepidlo zaschnout.

Nalakujte i spodní stranu kamenů a vlepte háčky postupně
do všech kamenů.

Po zaschnutí lepidla spojte kameny kroužky, které provlíknete 
očky v háčku a tak spojte všechny kameny pomocí kleští.

Nakonec připojte k posledním dvěma kamenům očka
a na ně napojte z každé strany řetízek. Poté k jednomu konci
řetízku připojte zapínání a k druhému řetízku připojte kroužek.

VEZMĚTE SI HO K LETNÍMU OUTFITU A JE HOTOVO!


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...