středa 21. května 2014

The Vampire diaries - season finale

Zdravím všechny fanoušky TVD,
obvykle takové články nepíšu, ale rozhodla jsem se podělit se s vámi o některé mé záliby a jednou z nich je právě sledování TVD. Sleduji je od doby co byli poprvé v televizi, samozřejmě natolik mě uchvátil výběr herců (zejména Ian Somerhalder :D), že jsem nevydržela vůbec čekat na další díly v televizi a téměř za pár dní jsem shlédla 3 další sezóny a poté jsem sledovala dál 4. a 5. sezónu na netu.


Nejsem žádná puberťačka, která by se mohla z něčeho takového zbláznit a vylepovala si po pokoji plakáty, ne nic takového (:D), ale tenhle seriál mě opravdu dostal příběhem. Je tam plno silných emocí, lásky, skrytých významů a kouzla. Láska mezi dvěma upíry a člověkem a tak silné sebezapření. Navíc Ian, neboli Damon, ve mě opravdu probral moji platonickou stránku a úplně mi učaroval. Jeho úsměvy, pohledy, výrazy očí jsou naprosto nabušené emocemi a hlubokými city a já ho považuji za opravdu dobrého herce a velmi krásného muže. On rozhodně ví po čem ženy touží a jediný pohled by stačil, aby před ním mnoho žen padlo na kolena. Ale musím pochválit také Ninu, neboli Elenu, za její velmi vypjaté a emocionální scény, kdy opravdu prožívá bolest a umí ji velmi dobře herecky vyjádřit. Při jejích scénách, kdy někoho ztratila ji to opravdu uvěří skoro každý a i mě se chce vždy brečet. A samozřejmě i ostatní herci nejsou k zahození Stefan, Caroline, Alaric, a další (:D). Ovšem jak jste asi již pochopili fandím týmu "Delena". (:D)

V poslední době vycházely díly každý čtvrtek, ale jelikož jsem neměla moc času a věnovala se učení, tak jsem se na poslední díl (Season 5 episode 22) podívala až včera večer a naprosto mě to vykolejilo. Pro ty co nevědí o co jde, Damon a Elena se zabili, aby zachránili blízké z druhé strany a Elena i všichni ostatní se zpět dostali, ale Damon zůstal uvězněný na druhé straně. Druhá strana se bortí a Bonnie a Damon zmizí zřejmě spolu s ní. Sice není jasné jestli Damon s Bonnie zmizí nadobro, ale jisté je, že Damon umřel, respektive je na druhé straně bez jistého návratu.

Rozčilením jsem skoro nemohla ani usnout, samozřejmě jsem celý konec dílu probrečela a jak by ne, když Damon a Elena byli konečně spolu, šťastní a teď opět všechno ztratí. Nejvíc mě však štve, že není vůbec jasné co bude v šesté sezóně a kdy bude. Slibují ji prý na podzim, ale to je široký pojem a navíc to potom často odkládají. Zatím nejsou ani ukázky, takže jsem dost nervózní.

No koukněte na konec sezóny 5 a loučení Damona s Elenou. 
Co vy říkáte na konec této sezóny?

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...