pátek 9. května 2014

DIY PROJECT - T-shirt transformation

Měla bych začít asi omluvou, že teď píšu opravdu málo a to hlavně proto, že mám zkouškové období a nemám na nic čas. :D Jsem ráda, že vidím aspoň nějakou návštěvnost a musím uznat, že i když jsem začala s blogem hlavně pro sebe, tak mě vždycky potěší když vidím, že si článek někdo přečetl. Ale teď zpátky k mému dnešnímu článku a tím je můj další DIY projekt, u kterého jsem strávila pár dní, ale myslím, že se vydařil. Už dlouho mi doma leželo tílko, které jsem nenosila a pořád jsem přemýšlela co s ním. Bylo mi ho líto vyhodit a tak jsem ho trochu vylepšila.


Jestli se vám projekt líbí koukněte dál na foto postup. 

Nafotila jsem postup, nebo alespoň většinu z něj. Na rukávy jsem použila úplně obyčejnou půlkruhovou šablonu, kterou jsem vystřihla z koženky, zapošila okraj a našila na rameno tílka. Pak jsem si vystřihla malé šablonky kříže a přilepila je malými kousky izolepy na tílko. Nejdřív jsem kříž nabarvila štětečkem a pak jsem ještě několikrát nanesla barvu houbičkou. Nechala jsem barvu uschnout a raději jsem ji ještě přes tenký ručník přežehlila žehličkou (někde jsem četla, že se barva poté tolik nesepere). Triko je hotové, ale ještě plánuju malinko zapošít spodní okraj, aby to nevypadalo otrhaně.


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...