čtvrtek 6. března 2014

New in March - Pink love

Tento měsíc začal báječně a to nákupem kabelky a nových bot! Takovou kabelku (hlavně tu barvu) jsem hledala už dlouho a dneska jsem ji objevila v jednom butiku za celkem pěknou cenu. Fascinuje mě jak málo je v ulicích barev a kolik lidí se barev přímo bojí. Já si tuto zářivou fuchsiovou oblíbila zejména díky blogu The Pink Peonies, který je plný právě růžové. Ale růžové kousky jsou oblíbené i u jiných skvělých blogerů a stylistů.

Dalším mým úlovkem byly sneakers na klínku, které jsem pořídila v F&F v akci. Z těch jsem opravdu nadšená a to jak z ceny, tak z praktičnosti, protože jsou opravdu velmi pohodlné, lehké a hodí se i na "běhání" po městě. No na fotkách vypadají boty i kabelka o trochu světlejší než ve skutečnosti, ale za nedlouho snad pořídím lepší foto v rámci outfitu. :)



Kabelka podobná ZDE, boty podobné ZDE


PINK INSPIRATION:







Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...