čtvrtek 28. srpna 2014

COLORFULL BACK TO SCHOOL

Dnes mám pro vás článek s tématikou Back to school nebo u mě spíš Back to university, jelikož se na konci září vracím do druháku na vysokou. Myslím, že každý, kdo chodí do školy, ať už na základní, střední či vysokou, si rád vybírá věci, které ho budou provázet po celý ten rok.

Nevím jak to máte vy, ale já jsem ráda obklopena barevnými designovými drobnostmi a ve škole mi to rozhodně zpříjemní den. Základem je pořídit si stylový batoh, či kabelku, ve které se schová učení a svačina, další na seznamu jsou barevné sešity a tužky a nakonec nějaký pěkný penál a diář.

Také se ve škole rádi obklopujete barevnými stylovými věcmi? Nebo výběr neřešíte? :)

BACK TO SCHOOL

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...