středa 27. srpna 2014

DIY flower necklace

Dnes mám pro vás další diy projekt na který jsem se zaměřila nedávno. Opět spíš takový pokus "co všechno dokážu udělat doma". :D Fotek jsem moc nepořídila jelikož jsem měla zrovna foťák u přítele, takže těch pár fotek je mobilem a v ne moc dobré kvalitě.

Začalo to tím, že v Oodji jsem zahlédla výrazný náhrdelník s červenými květinami a hned mi padl do oka. Doma se mi pak v hlavě vyrojil nápad, že by něco podobného mohla vyrobit. Vlastně až na výrobu těch kytek to ani nebylo těžké, na samotný náhrdelník stačila černá sametová šňůra, koncovky, zapínání a tavící pistole. Na kytky jsem potřebovala kupu korálků z obou stran špičatého lístkového tvaru, zlaté kulaté korálky na střed, tavící pistoli a červený lak.

Kytky jsem vyráběla tak, že jsem si vždy složila z korálků jednu řadu kytice a podlepila korálky tavící pistolí, poté jsem druhou řadu korálků lepila pistolí přímo do tvaru kytky jak se mi to líbilo. Nakonec jsem do každého středu kytky přilepila zlaté korálky a pak celé kytky kromě středu nalakovala barevným lakem. Když kytky zaschly přilepila jsem je ke šňůře. 

Výsledek můžete vidět níže, samozřejmě jsem neodhadla počet korálků a tak poslední kytička už nemá ostré lístky, ale dokulata, jelikož mi zbyly pouze korálky tvaru kapky. Takže poslední kytička je tak trochu hybrid, ale naživo vypadá o trochu lépe než na fotce. :D Chtěla jsem něco méně nápadného než je inspirace, což se téměř povedlo. 

INSPIRATION:

MY NECKLACE>>:



1 komentář:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...