středa 6. srpna 2014

Look of the day - Shopping time

Zdravím všechny,

dnes mám pro vás můj úterní outfit. Byl jednoduchý a pohodlný zejména proto, že jsem lítala po městě, nakupovala a ještě stihla s kamarády kafíčko. Miluju tyhle kalhoty, protože jsou super pohodlné a hodí se i do vedra. Kalhoty jsou samy o sobě výrazné, takže k tomu stačí už jen jednoduchý top a baleríny.
Tuhle kombinaci jsem si v poslední době tak zamilovala, že pokud nevím co rychle na sebe když letím na kafe nebo jen tak do města, tak tohle je zaručená tutovka.
A zítra snad ještě stihnu článek o tom, co jsem vlastně v úterý stihla nakoupit. ;)

Máte také v šatníku kalhoty s výrazným potiskem nebo si chystáte nějaké obstarat?



// What I wore: // bag / H&M // top / Kappahl // shoes / Humanic // trousers / F&F

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...