úterý 12. srpna 2014

Malá skála

Zdravím všechny,

dneska trochu netradičně něco z mého soukromí. Minulý týden jsem byla s přítelem na chatě na Malé Skále a i když jsem byla zpočátku skeptická, tak jsem ihned změnila názor. Je tam krásně, mnoho vyžití a vůbec jsme se tam nenudili. Navíc jsem vzala sebou i moje zlatíčko Belu a ta celá zářila, protože jsme pořád chodili někam na výlety. Když jsme šplhali na vyhlídku, tak celá šťastná skákala po lese, ale pak byla chudák vyděšená z té výšky, takže se schovávala za nás. Bylo skvělé ji pozorovat. :)

Celý víkend utekl jako voda a my stihli mnoho výletů. Skvělé je, že je tam hodně zajímavých památek a můžete obejít prakticky celý okruh, také se tam dá pronajmout loďka a sjet po řece do restaurace o pár kilometrů níž, zároveň po celé obci najdete skvělé hospody a restaurace, kde se dobře najíte. Pokud se chystáte na Malou Skálu a máte rádi pohodové výlety v přírodě, rozhodně doporučuji. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...