čtvrtek 7. srpna 2014

New in August

Tak je tu slíbený článek o tom co jsem v úterý nakoupila. Moje nákupy byly hlavně v duchu basic kousků, které mi v šatníku chybí. Nedávno jsem zjistila, že nemám skoro žádné barevné baleríny a skoro žádné lehké svetříky, takže cílem bylo ulovit zejména takové kousky a taky se povedlo. 

Kde rádi nakupujete? Co vám v šatníku stále chybí?

První zastávka byla samozřejmě v mém oblíbeném F&F, kde jsem pořídila hned tři svetříky. Jeden světlý z příjemného materiálu, druhý stříbřitý pletený s metalickým efektem a třetí pletený spíš jako síť. Miluju je všechny a F&F opět splnilo moje očekávání. Navíc byla akce 30 % na nákup a i to mě potěšilo.



A jak jsem psala výše potřebovala jsem nutně barevné baleríny, jelikož doma mám jen černé a šedé a na léto je potřeba trocha barev. Navíc si poslední dobou libuji v barevných kabelkách, takže takové baleríny jsou nutností. Ale také jsem potřebovala nějaké ty "městské" žabky, takže jsem pořídila ještě černé se zlatými svočky a třpytkami.


Další můj úlovek je z Oodji, kam chodím hrozně ráda. Mají tam krásné věci a doplňky a navíc vždy mají jen pár kusů od každého druhu, což vám zaručí alespoň trochu originality. Do těchto náušnic jsem se zamilovala ihned a i když jsou poměrně těžké, tak už se těším až si je vezmu.


A posledním kouskem byly tyto hodinky z I am, které mi hned padly nejen do oka, ale i na zápěstí. To co se mi na nich nejvíce líbilo, provázkový řemínek, se také stalo jejich nevýhodou protože se mi omylem zatrhl o suchý zip a řemínek na jedné straně trochu "zchlupatěl". :/

8 komentářů:

  1. pěkné věci :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné oblečení a ty světříky hned bych je všechny brala .)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci. V F&F také ráda nakupuji, svetříky vypadají skvěle. Zejména ten světlý krémový se mi moc líbí :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Máš moc pěkný blog, ráda se podívám :)

      Vymazat
  4. Super kusky :)
    www.myownblog14.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejraději nakupuji v H&M, Mangu nebo CCC. Poslední dobou objevuji i Oodji (nebo jak se to píše). :D Hodinky i svetříky bych hned brala! :P :) www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) mám také ráda i H&M a Mango, vlastně tam také většinou něco pořídím, jen škoda že Mango není i v Liberci :/.

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...