čtvrtek 14. srpna 2014

DIY necklace - inspired by Aldo

Dneska mám pro vás další DIY projekt. Tentokrát jsem nenafotila celý návod, protože to pro mě byla spíš zkouška jestli něco takového půjde vůbec vytvořit. Trvalo to skoro týden, ale nakonec se něco málo podařilo. Jednalo se o náhrdelník lehce inspirovaný Aldo Rosna necklace. V hlavní roli byla opět modelovací tvrdnoucí hmota. 

"Kameny" jsou vytvořeny z hmoty a nalakovány lakem na nehty, placičky pod kameny jsou také z hmoty a nastříkala jsem je zlatou akrylovou barvou. Do placiček jsem ještě před zaschnutím zapíchla háčky a po zaschnutí je ještě vlepila lepidlem. Kameny a placičky jsem pak slepila lepící pistolí a všechny kusy pospojovala kroužky a řetízky do tvaru, který se mi nejvíc líbil. Téměř stejný postup jako u předchozího náhrdelníku z mých DIY postupů, akorát jiný tvar. 

INSPIRATION: Aldo Rosna necklace 


MY NECKLACE:






8 komentářů:

  1. Páni, tleskám ! :)
    Já pomalu nezvládám přilepit dva papíry k sobě natož tohle, máš u mě velký obdiv:).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nominovala jsem tě na Tag na svém blogu Corculum♥ :) Takový náhrdelník bych brala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je fakt dobré, ale mně tyhle věci moc nejdou, tak si je radši kupuju :D

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já toho mám plno i koupeného, ale chtěl jsem vyzkoušet jestli je to vůbec možné udělat a čirou náhodou se to povedlo :D

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...