sobota 28. prosince 2013

My Christmas make-up

Nejprve bych všem chtěla popřát hezké svátky, veselé Vánoce a hodně štěstí do nového roku. Dnes přidávám krátký návod na sváteční make-up. Já jsem tento make-up vybrala přímo na Vánoce. Tento den je pro mě stále ještě dnem překvapení, pohody a klidu, ale také třpytu, světel svíček a krásných chvílí. Proto jsem vybrala veselé a teplé barvičky, ale také trochu toho třpytu, aby se oči hezky leskly.

Zaměřila jsem se zejména na oči, které jsem hodně zvýraznila a zbytek obličeje jsem ponechala jemnější, aby make-up nebyl přeplácaný. Na obličej jsem použila BB cream a pudr Stay matte od Rimmelu, oční korektor a tvářenku NARS. Po obvodu obličeje jsem použila trochu bronzeru. Na oči je použita paletka stínů NARS. Použité barvy stínů: šedá, lila, fuchsiová, tmavě fialová, stříbrná a trochu černého stínu.

Doufám, že vás můj návod zaujal. Pokud máte nějaké vlastní tipy na sváteční make-up podělte se. :)





2 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...