středa 25. prosince 2013

My trifles

Zdravím,

potěšilo mě pár skvělých Vánočních maličkostí, a tak se s vámi chci podělit.
Moje sestřička mě překvapila krásou paletou stínů a moje skvělá kamarádka mi dokoupila moji už docházející měsíční dávku kosmetiky (:





Pod stromečkem jsem samozřejmě našla také pěkné kozačky a spoustu dalších věcí.





 Avšak největším dárečkem pro mě byla radost mé fenky, která byla z jejích prvních Vánoc úplně nadšená. S vervou trhala vánoční papír a rozbalovala své voňavé dárečky a to potěšilo sad úplně nejvíce. (:




Užívejte zbytek prázdnin a sváteční pohody. Veselé svátky a šťastný Nový rok. (:

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda se zúčastním a přidávám tvůj blog na sledované. :)

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...