pondělí 30. prosince 2013

New years make-up

Dnes jsem si zkoušela nový oční make-up a tak přináším nový návod a nápad na líčení. Tento způsob líčení je výrazný a hodí se spíše na oslavy, párty a nebo třeba na Silvestra. 

K tomuto líčení se pak hodí pouze lehký make-up s minimem tvářenky, která by měla mít spíše hnědý odstín. Rtěnka (pokud nějakou používáte) by měla být nevýrazná, já používám krémový odstín Nude od Avonu.

Nejprve nanášíme stíny aplikátorem ve vrstvách a nakonec vše rozmažeme jemným štětečkem, pro přirozenější vzhled. Naneseme černé tekuté linky, trochu dotmavíme vnější koutek oka kolem linky a naopak zesvětlíme vnitřní koutek oka bílou a stříbrnou. Následně naneseme tři vrstvy řasenky a je hotovo. (: 

Samozřejmě pokud chcete ještě výraznější a větší oči stačí nalepit falešné řasy, se kterými se vaše oči ještě více zvýrazní. Já jsem nalepovací řasy při tomto líčení nepoužila, jelikož se mi zdálo i tak velmi kontrastní a výrazné. Ale pokud by jste přece jen chtěli falešné řasy použít, doporučuji trsy řas, které vypadají přirozeněji a stačí je nalepit pouze k vnějšímu koutku oka. 

Líbí se vám tento oční make-up?


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...