pátek 21. února 2014

Before I go

Člověk má dny, kdy se chce vyparádit a občas zase dny, kdy by se nejradši zachumlal jen do svetru nebo navlékl do volného trička. Já měla zrovna dnes jeden z těch dnů, kdy prostě chci vypadat hezky i kdyby jen pro sebe. Volila jsem hlavně kousky, které nosím do školy a jsou pohodlné a zároveň hezké do společnosti.  Konečně jsem také poprvé využila náhrdelník, který jsem si koupila v lednu a také jsem velmi vděčná za botky co jsem nedávno pořídila v F&F, jsou praktické jelikož mají jen nízký podpatek a vůbec mě z nich nebolí nohy, což jsem po celodenním běhání po městě opravdu ocenila.


What I wore:  // jacket, leggins / H&M // jewellery / NewYorker // skirt / C&A // top / House // shoes / F&F //

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...