čtvrtek 6. února 2014

Valentines day

Zdravím,

den Svatého Valentýna se nám blíží a jelikož se chystám nastěhovat s přítelem do nového bytu, rozhodla jsem se pojmout tak i valentýnský dárek a vyrobit nějakou tu dekoraci do bytu. Jelikož jsem nakoupila kupu rámečků a doplňků v IKEA, dostala jsem kreativní nápady už tam. Na internetu jsem ale vypátrala také inspirace z jiných blogů.

Samozřejmě na internetu a v časopisech najdete plno tipů na dárky k Valentýnu pro ženy i pro muže. Já každý rok kupovala jen maličkost, jelikož můj přítel má týden po Valentýnu narozeniny většinou si ten velký bům nechávám až na později. Letos však chci něco hezkého vyrobit. Pokud se ale rozhodnete přece jen něco koupit mám pro vás pár tipů.

TIPY NA DÁREK (pokud se rozhodnete koupit):
- samozřejmě stále jsou v kurzu vtipné a zamilované trenýrky
- pro ty, kteří odhadnou partnerův vkus je vhodným tipem nějaké stylové oblečení (radím saka, bundy, čepice, šály, doplňky, případně boty - kalhoty se špatně odhadují jak na délku tak na tloušťku a muži si je raději zkouší sami)
- pro ty, kteří jsou více méně při penězích je jasnou volbou elektronika - muži si rádi hrají s něčím novým (radím tablet, nový mobil, iPad)
- PC hry, hry na XBOX a doplňky (pokud je váš partner milovník her na PC nebo Xboxu rozhodně tím neurazíte a novým joystickem a kvalitními sluchátky také ne)
- ANO stále je také v kurzu žhavé spodní prádlo, které udělá radost jemu i vám
- pánové se také rádi parádí (tedy jak kteří :D), proto jsou vhodnou volbou i hodinky, prsteny, náramky
- holící strojek (nudné? - vůbec ne!), opravdu kvalitní Gillette s otočnou hlavicí na baterky pro extra jemnou pokožku (to už zní lépe ne?!)
- naplánujte výlet (kupte noc v nějakém pěkném hotelu, láhev vína, jídlo a uspořádejte piknik v hotelovém pokoji)


Já osobně letos nemám moc čas běhat po obchodech a hledat něco vhodného, tak jsem to vzala do svých rukou a něco jednoduchého vyrobila. Asi každý, kdo je ve vztahu si každý rok láme s tímto svátkem hlavu - něco upéct, koupit, vyrobit? Tento rok radím vrátit se do starých časů a VYROBIT. Ale možná i něco dobrého upeču. (:

V příštím příspěvku čekejte návod na můj letošní Valentines gift a nechte se inspirovat!

Valentines day


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...