pátek 28. února 2014

Renew your accessories!

Máte-li ve svém šatníku věci, které již nenosíte, protože se vám nelíbí nebo nejsou dost IN, je nejlepší volbou vyřadit je úplně nebo je přestylizovat. Pokud je vám líto danou věc vyhodit prostě popusťte uzdu své fantazii a zkuste vytvořit něco nového co více využijete. Už jsem vám ukázala svůj projekt, kdy jsem obnovovala své staré konversky.

Já mám doma plno takových věciček, jak v bižuterii, tak i mezi oblečením a ráda se pouštím do nových projektů a tak jsem se opět do jednoho velmi jednoduchého pustila. Dnes mám pro vás obrázek mé nedávné proměny náramku z obyčejného a nevýrazného, na výraznější modernější kousek, který se nyní skvěle hodí jako ozdoba na zápěstí. Použila jsem několik nalepovacích kamenů, černý lak na nehty, lepidlo (na kov a dřevo) a kousky černého gumového řetizku ve kterém jsou zasazeny malé kamínky (bohužel nevím jak je to s názvem, ale určitě to koupíte v galanterii).



Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...