čtvrtek 27. února 2014

First DIY - from BUY OR DIY IT

Zdravím všechny,

dnes je krásný den zejména proto, že mám zítra volno :), ale také proto, že je venku krásné sluníčko a mě to rozhodně nabíjí energií. Jak jsem slíbila hledám inspirace na další projekty a některé vybrané již uskutečňuji. Mám pro vás dnes tutorial inspirovaný ZELIA HORSLEY JEWELLERY COLLARED NECKLACE GOLD, který je níže na obrázku a jeho cena se pohybuje kolem 288$, což je v přepočtu cca 5 700 Kč.

Moje verze je samozřejmě trochu méně nákladná a také v trochu jiném provedení. Inspiroval mě krásný kousek ze série článků BUY OR DIY IT a rozhodně chystám ještě další takové články. Tento projekt je už o trochu náročnější a vyžaduje trochu více zručnosti. Ještě to není vůbec dokonalé jelikož stále nemám plnou techniku (kvalitní šicí stroj a kleště) na to abych to zvládla přesně, ale s využitím obyčejného domácího nářadí a s trochou námahy u staré šicí mašiny se mi nakonec povedlo něco kloudného a celkem pěkného.

Posuďte sami. Líbí se vám moje verze?



INSPIRATION - ZELIA HORSLEY JEWELLERY COLLARED NECKLACE GOLD:

MY FAUX LEATHER COLLAR:



Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...