pondělí 17. února 2014

POLE DANCE

Ráda bych tento článek věnovala tématu Pole dance a fitness. Tento článek píši zejména proto, že jsem se již před týdnem rozhodla, že začnu navštěvovat kurzy Pole dance a nyní mám za sebou první trénink. Už dlouho dělám vše jen tak rekreačně, plavání, kolo, běh, posilovna, ale pořád mi chybí taková ta stálost a pravidelnost něčeho sportovního a zároveň tanečního. Dříve jsem dělala Cheerleading a nyní se už dlouho ničemu závodně nevěnuji, a tak jsem se rozhodla udělat změnu a pustit se do něčeho nového.

Pole dance je taneční a zároveň sportovní disciplína, kde se kombinuje tanec s posilováním a gymnastickými prvky s pomocí tyče. Zpočátku jde o celkem jednoduché prvky, které se postupně stupňují na těžší level. Mě tato disciplína nadchla již když jsem ji zkusila jednou v rámci tělocviku na střední škole. Od té doby se stále více lidí v mém okolí začalo tomuto tanci věnovat a mě to pohltilo také.

Pokud chcete také posílit svaly na celém těle a zároveň se naučit ladnosti a tanci, tak je i pro vás Pole dance tou správnou aktivitou. Musím říct, že to bylo skvělé a energií nabíjející, ale již po prvním tréninku jsem měla modřiny a bolelo mě celé tělo (i když já mám radost, když mě něco bolí kvůli poctivému tréninku), takže se připravte i na to "zlé".

Já jsem po poradě s profesionální pole dance tanečnicí, která se této disciplíně věnuje již léta zvolila tříměsíční intenzivní kurz pro úplné začátečníky. I když jsem dříve již tanec dělala, tohle je zcela něco nového, proto je lepší volbou začít zcela od začátku. Už teď se moc těším na další lekce a na nové prvky, které nás lektorka naučí. Také jsem díky tomu poznala jak slabé mám paže a úchyt, a tak jsem se rozhodla ještě k tomu posilovat zejména horní část těla a posílit si svaly na rukou.

Doporučuji i vám změnit stereotyp a začít s jakoukoli novou disciplínou. Pokud byste i vy chtěli začít s Pole dance v článku najdete i pár inspirativních fotografií.

Napište do komentářů čemu zajímavému se nyní věnujete vy!





Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...