středa 29. října 2014

Budapest


Zdravím vás,

určitě jste si všimli, že byla dlouhá odmlka, ale kdo sleduje můj Instagram věděl, že jsem teď posledních pět dní trávila v Budapešti. Po dlouhé době jsme konečně naplánovali cestu a vydali se za poznáním krásného města, které jsem chtěla už dlouho vidět a bylo proč. Budapešť má opravdu své kouzlo a člověk báječně pochytí zdejší atmosféru a to zejména při procházce po večerním centru města.

My jsme polovinu stráveného času pojali jako poznávací, takže chození po památkách a za kulturou a polovinu v duchu relaxu, kdy jsme navštívili Zoo, městské lázně a kavárničky. Celé město na mě intenzivně zapůsobilo, ale zároveň mě unavila ta velikost a ruch velkoměsta, na které jsme nebyli zvyklí. A i když jsme měli relativně všechno naplánované, tak nakonec jsme museli spíše improvizovat, protože v Maďarštině si toho člověk moc nepřečte a autem je naprosto nemožné se zde vyznat. Po náročném prvním dni jsme ale zjistili, že zase tak těžké to není a další dny jsme slavili vítězství nad porážkou velkoměsta a cítili jsme se tam jako doma.

Překvapilo mě, kolik je toho v Budapešti k vidění a nejvíce mě ohromili krásné městské lázně a obrovská Zoo. Jako milovníka zvířat mě nadchla možnost si většinu ,,neškodných" zvířat pohladit, nakrmit a vidět bez mříží. Například v pavilonu nočních zvířat viseli pár centimetrů od vás netopýři a po celém pavilonu se volně pohybovalo noční zvířátko podobné obrovskému morčeti s dlouhým ocasem, které se sice zdráhavě, ale přece jen, nechalo hladit od nadšených návštěvníků. A taky spoustu dalších zvířat, jako klokany, pštrosy, lamy, osly, koně atd. Pak jsme jeden večer trávili v lázních, kde je voda venku 38°C a také spousta různých procedur, saun a člověk si zde skvěle odpočine. Našli jsme a viděli jsme vše co jsme chtěli, ale také jsme toho mnoho nestihli a určitě se sem ještě někdy podíváme. :)

Oblast BUDA

Wiking grill

Széchenyiho lázně

Parlament

Krmení žiraf

Nebyl přivázaný :D

Historické metro

Náš hotelový pokoj

6 komentářů:

  1. Jéé...jsem ani nevěděla, že máš instáč:) Ale už tě sleduju:)
    Vidím, že sis Budapešť užila. V zoo to muselo být určitě hrozně super, když to tam bylo tak volné...:) V Olomouci máme taky zoo, kde si netopýři volně lítají, ale mám takový dojem, že do toho pavilonu moc lidí nechodí - mají strach :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky už tě sleduju :)) Děkuji, ano užila a klidně bych se tam zase vrátila :)) Takových zoo by mělo být víc, to u nás jsou všude cedule "nesahat" a "nekrmit". :/ To já jsem spíš uvažovala, které zvířátko bych si nenápadně odnesla domů a ani ten netopýr by mi nevadil. :D

      Vymazat
  2. skvely;) taky jsme tam byla pred par mesici:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. The city looks marvellous!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...