středa 8. října 2014

Simple day


Téměř dva perné týdny školy jsou za mnou a přede mnou opět pracovní víkend. Možná jsem se ještě nepochlubila, ale mám nové tetování, již druhé v pořadí, tentokrát na trochu viditelnějším místě, ale pořád se dá šikovně schovat. Opět jsem byla u strašně moc moc šikovné Dity (Ditattoe) a jsem moc spokojená, takže jestli toužíte po tetování tak v okolí je opravdu nejlepší. Dnes mám pro vás alespoň krátký příspěvek s pondělním outfitem, který se nesl v jednoduchém pohodlném stylu. Provětrala jsem sáčko, které jste mohli vidět v nedávném New in článku a taky nové balerínky. A teď bude zase pracovní frmol a odpočinek nikde, takže doufám, že si užijete víkend lépe než já. 


// What I wore: // jacket / KappAhl // jeans / F&F // bag / USA // shoes / Kikiriki // top / Kik // scarf / Topshop //


7 komentářů:

  1. Tetování se mi moc líbí:) Mám ráda takové ta menší, černá tetování:) Sama bych chtěla houslový klíč na krk a obrys srdíčka na zápěstí:)
    Chválím kabátek. Je úžasný - rozhodně skvělá koupě:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám raději jen menší a nebarevná tetování. :) Děkuji za ocenění, jsem ráda, že jsem ho nakonec koupila. :)

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...