pátek 17. října 2014

Summer dress met military parka


Konečně pátek a já mám po dlouhé době volno a válím si šunky doma což je parádní pocit. Také mám konečně čas přidat nějaký ten článek na blog a trochu relaxovat. Dnes mám pro vás outfit, který jsem nafotila ještě v pondělí jen tak narychlo po návratu ze školy. Skládá se jen z pár klíčových kousků a byl k mému údivu opravdu pohodlný. Kombinaci "letní šaty a parka" jste mohli vidět již v mém předchozím článku How to wear summer dress a myslím, že tato kombinace mě nikdy neomrzí.

Přijde mi, že jak člověk začne chodit do školy, tak začne také přemýšlet co na sebe a tráví více a více času tím, že stojí před plnou skříní a neví co by si zítra vzal na sebe. Já se snažím vybrat vždy něco alespoň trochu originálního, aby každý den byl jiný a zábavný, a proto mi s inspirací mi často pomáhá blog Fashion hippie loves, kde najdete spoustu outfitů, které se dají nosit i u nás a je to jeden z mým nejoblíbenějších blogů. Takže pokud se chcete někde inspirovat, rozhodně radím na tento blog zavítat. :)


Jaký je váš konec týdne? Jakými blogy se nejčastěji inspirujete?


// What I wore: // dress / ebay // shoes / Kikiriki // bag / H&M // parka / KappAhl // belt / Oodji //


5 komentářů:

  1. Když jsem uviděla ten tvůj outfit, hned mě napadlo, žes ho nakombinovala přesně tak, jak si uváděla v předchozím článku:)
    Líbí se mi to, sluší ti to, i když víc než parku, upřednostňuju křiváky :) Je to více můj styl:)
    Ale outfit ti chválím - btw: dobrá volba kabelky. Mám stejnou :D
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc :)) Já mám taky radši křiváky, nejlépe kožené, ale snažím se nebránit se ničemu :D
      PS.: To je supr, že máš stejnou, ta kabelka je skvělá! :D

      Vymazat
  2. Krásne šaty:)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi překrásná :)) mě inspirují zahraniční blogerky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo děkuji moc Annie, jsem poctěna :)) Také mám ráda inspiraci ze zahraničních blogů. :)) PS: Máš moc krásný blog!

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...