neděle 5. října 2014

Mysterious package


Jak už název napovídá, dnešní článek bude o tomto záhadném balíčku, který mi přišel v pátek. Nikdy jsem si nemyslela, že by se na mě usmálo štěstí, ale přece jen jednou ano, a to zrovna, když jsem měla špatný den. 

Minulý týden jsem řešila problémy v práci a vlastně mi jedna firma, se kterou jsem spolupracovala oznámila, že mi nevyplatí výplatu za poslední akci, ovšem jak se říká měla jsem "štěstí v neštěstí". I když šlo jen o tisícikorunu, tak jsem byla rozhořčená, protože jsem strávila zbytečný čas prací, kterou mi neuhradí, ale naštěstí jsem ještě ten den otevřela mail a dozvěděla se, že jsem vyhrála tento balíček. A co je to vlastně za balíček? Čtěte dál >> :)

Nedávno jste mohli číst můj článek Kamisa.cz pro Blogerky.cz, nebo-li tzv. Košilovou výzvu.  A opravdu jsem nečekala, že by mi mohl přijít podobný mail, ale ano, vybrali mě mezi tři vítězné články a tudíž jsem si měla vybrat košili podle svého výběru, kterou mi zdarma pošlou. Rozhodně mi to zlepšilo den a navíc jsem získala dárek pro svého přítele, který by mě na tu tisícikorunu a možná i více vyšel. 

Původně jsem si chtěla objednat camel košili, kterou jsem zmiňovala v článku, ale neměli velikost, takže jsem objednala velmi podobnou také camel košili s kostičkovaným detailem. Přišla mi v krásné krabici a úhledně složená a zabalená, musím také pochválit opravdu kvalitní materiál a krásné provedení, které splňuje požadavky na luxusní košili. Už se těším až ji daruji své drahé polovičce a uvidím oblečenou přímo na něm. :) 

URČITĚ DOPORUČUJI! Kvalitní zboží objednávejte na KAMISA.CZ




2 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...