čtvrtek 2. října 2014

New in October

Zdravím vás všechny. Začnu hned omluvou, protože nyní byla opravdu dlouhá odmlka a to hlavně kvůli škole. Vůbec jsem netušila, že se to na mě takhle moc nahrne a nebudu tušit jak si to vše uspořádat. Nejprve přišly problémy s rozvrhem, který mi úplně přeházeli a teď se ho snažím dát do nějakého rozumného stavu a běhám za vyučujícíma jak blázen. Pak se objevily i pracovní nabídky, takže "hodící se peníze", které jsem musela přijmout. Vyšlo to tak, že nakonec jsem neměla ani minutku vlézt na internet a něco rozumného sesmolit.

Ale aby to dnes nebylo jen o stěžování, tak mám pro vás i článek new in October. Zatím se jedná pouze o vstupní článek, aneb první den října jsem měla takové nervy, že jsem musela něco koupit na zklidnění mysli. Sice je to zvláštní, ale nakupování funguje jako určitá terapie a i když si třeba zrovna nic nevyberu vždycky jsem pak uvolněnější.


Nakupování bylo jen tak v rychlosti, ale stihla jsem si pořídit pár pěkných kousků. Nakonec jsem si pořídila další nové botky všechny z Kikiriki a pak ještě sáčko KappAhl a vestičku, kterou jsem uviděla když jsem běžela do školy na přednášku ve výloze v sekáči a prostě jsem ji musela mít! To by snad pro dnešek bylo vše, ale určitě se brzy můžete těšit na outfit s některou z těchto věcí.


6 komentářů:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...