středa 3. září 2014

Back to school - DIY notebook

Dnes mám pro vás jednoduché diy opět s tématem zpátky do školy, aneb jak si zkrášlit a více personalizovat svůj sešit. Doma jsem našla něco jako sešit s černými deskami, pak jsem zjistila že to je tzv. náplň do rychlovazače, ale protože se mi to zbytečné využít to jako náplň, tak jsem z toho udělala svůj vlastní malý projekt. A tak vznikl můj individuální sešit do školy. Koukněte dál na fotopostup. :)


Náplň do rychlovazače má více stránek než obyčejný sešit (tahle má 80 stran), ale je silná skoro stejně jako běžný sešit, takže nezabere tolik místa. Já jsem použila trochu bílé akrylové barvy a papírovou pásku na vytvoření pruhů na sešitu, poté jsem přilepila vytisknutou cedulku s mým jménem a nakonec jsem sešit ještě obalila (pouze přední stranu, aby se barva nepoškrábala) a svázala barevnými bavlnkami.






4 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...