neděle 7. září 2014

KAMISA.CZ

Zdravím,

dnes mám pro vás trochu netradiční článek vytvořený pro Blogerky.cz na téma pánské košile. Původně jsem neměla v plánu zapojit se do tzv. Košilové výzvy, ale po nahlédnutí do e-shopu Kamisa.cz jsem změnila názor, protože jejich zboží mě opravdu oslovilo.

Pánské košile jsou samy o sobě fenomén, který i z obyčejného kluka dokáže rázem udělat elegantního sexy muže. V současné době bych řekla, že košile zažívají mírný útlum, protože v ulicích vídám stále častěji muže  v neotřelé kombinaci "tričko a sako", ale naštěstí jsou i tací, kteří se sexy office looku nebojí. Když vidím upraveného muže v padnoucí košili okamžitě upoutá mou pozornost a rozhodně by tento styl mělo razit více mužů, protože většině košile vážně sluší.

Mě se nejvíce líbí košile na tělo s dlouhým rukávem http://www.kamisa.cz/cs/8-kosile-s-dlouhym-rukavem, a to jak běžné černé a bílé, tak i v méně obvyklých barvách jako např. camel. Ale samosřejmě i kostkované košile jsou opravdu přitažlivé, protože outfitu dodají kovbojský nádech a kovbojové jsou přece taky nesmírně sexy. ;) Na e-shopu www.kamisa.cz si však můžete nejen vybrat tip košile (Dlouhý rukáv//Krátký rukáv), ale také zvolit kategorii  např. podle límečku (Jednoduchý límeček//Dvojitý límeček), barvy, materiálu a dalších kritérií.

A jelikož mám doma taky muže, který holduje módě a košile mu nesmírně sluší, tak jsem vybrala pár favoritů, které by mě i jemu padly do vkusu. A pokud také rádi vybíráte oblečení pro partnera snad vám můj výběr poslouží jako inspirace. Skvělé na košilích je, že se dají nosit jak zapnuté s kravatou, tak i elegantně pod sako či svůdně rozepnuté.

Černá košile s dvojitým límečkemKostkovaná košile s jednoduchým límečkemKostkovaná slim košileCamel košile s dvojitým límcem


A co konkrétně se mi vybaví, když se mluví o sexy pánských košilích? No přece toto>> :))


Také jsem trochu zabrousila po internetu a našla mnoho super nápadů na to, jak využít staré pánské košile a pro nás holky je toho využití opravdu plno, takže přidávám alespoň malou ochutnávku těchto nápadů. Stačí nápad, trocha zručnosti a získáte další kousek v šatníku.


A na závěr ještě něco málo o e-shopu Kamisa.cz:
- expedice do 24 hod.
- doprava kurýrem do ČR a na Slovensko zdarma!
- možnost výměny do 20 dnů
- garance spokojenosti
- stylové, luxusní a kvalitní pánské oblečení
- široký výběr (košile, mikiny, trička, saka a další)
- přehledný internetový obchod a jednoduché objednání
- nákupy jak v Kč, tak v Eurech

A sladký tip nakonec - určitě navštivte záložku s mikinami, protože tam jsem našla učiněné poklady mezi pánskými mikinami, které jsou rozhodně originální, sexy a krásné a v obchodech je jen tak nenajdete!

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...