pondělí 1. září 2014

Homemade pumpkin soup

Jak už jsem psala v jednom z dřívějších článků, teď razíme doma opravdu tvrdý režim a k večeři jíme pouze polévky. I když jsem zprvu byla opravdu skeptická, tak jsem si na to zvykla a začalo mě vaření polévek opravdu bavit a vymýšlet nové kombinace je zábava. Nápadů musí být ale čím dál víc, protože jsme už zkoušeli hromadu různých polévek, rajčatovou, hráškovou, brokolicovou, květákovou, mrkvovou, celerovou, atd. Proto jsem začala jednotlivé druhy zeleniny i kombinovat a to dodá polévce jedinečnou chuť.

U nás doma vyhrávají především krémové polévky, ale jelikož se podle režimu nesmějí zahušťovat, tak musí být tolik zeleniny, aby polévka byla hustá už ze samotné rozmixované zeleniny. Ještě z minulého roku mám zmraženou dýni a tak jsem se ji rozhodla využít a udělat dýňový krém.

Co budete potřebovat:
- dýni středně velkou (buď čerstvou nebo mraženou)
- velkou mrkev
- cibuli
- olivový olej
- velkou cuketu
- vodu
- smetanu na vaření 10% (cca 150 ml)
- sůl, pepř
- slunečnicová semínka


Do rozpáleného hrnce nalijeme trochu olivového oleje a osmahneme na něm nasekanou cibuli. Přidáme oloupanou nakrájenou mrkev a dýni. A vaříme (pokud máte dýni čerstvou podlijte zeleninu trochou vody).

Po chvíli přidáme oloupanou a nakrájenou cuketu, osolíme, opepříme a znovu vaříme. Po pár minutách přilijeme vodu (cca o půlku víc vody než je zeleniny). A znovu vaříme.

Zkontrolujeme jestli je zelenina zcela měkká a poté sejmeme z ploténky a polévku rozmixujeme.

Nakonec přidáme smetanu a dochutíme solí a pepřem pokud je třeba. Podáváme s nasucho osmahnutými slunečnicovými semínky.


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...