čtvrtek 11. září 2014

Back to university look n. 4 - Touch of leather

Mám pro vás čtvrtý a poslední díl z článků "back to university look". Tentokrát je to outfit pro chladnější a větrnější dny, takže silné legíny v takových dnech zahřejí. K tomu uzavřené botky na klínku a bundička, popřípadě nějaký šátek na krk a je hotovo. A jelikož mi outfit připadal až moc "černý" přidala jsem zářivý diy náhrdelník.

Mě už za týden čeká zápis do druháku a už na mě jde i ten chaos všedních dnů jelikož běhám po úřadech kvůli dokladům. :/ Doufám alespoň, že bude ještě pár týdnů pěkně, abych se mohla ještě obléct do šatů a start školy byl v tom nejpříjemnějším duchu.

A co vy jak jste odstartovali školu/práci po prázdninách?


// What I wore: // leggins, jacket / Lindex // bag, bracelets / H&M // shoes / F&F // blouse / C&A // wrist watch / ebay // necklace / DIY FLOWER NECKLACE //

2 komentáře:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...